METU Média Design szakon végeztem 2018-ban, azóta játékfejlesztéssel foglalkozok, elsősorban technical artist pozícióban. Jelenleg a Sunnyside Animation-nél vagyok Unreal Engine producer.
Üdvözlünk a Mesharray UNREAL játékfejlesztő képzésén!
Játékfejlesztés Unreal Engine környezetben
A játékipar a virágkorát éli. Ha ezeket a sorokat olvasod, bizonyára Te is szereted a digitális játékok valamilyen formáját. A gyerekek és felnőttek életében egyaránt egyre nagyobb szerepet töltenek be a számítógépes és telefonos játékok, ezért egyértelműen nő az igény a játékkészítő szakemberekre is.
A játékkészítés több szempontból is roppantul érdekes folyamat. Egyrészt végtelen kreativitásra ad lehetőséget amellett, hogy egy látványos produkció a végeredménye, másrészt folyamatos alkalmazkodásra és megújításra késztet, hiszen egy robbanásszerűen fejlődő ipari irányzatról beszélünk.
A tanfolyam célja, hogy átfogó ismeretekkel készítsen fel minden érdeklődőt, aki játékfejlesztő szakemberként szeretne a továbbiakban elhelyezkedni.
A játékkészítés több szempontból is roppantul érdekes folyamat. Egyrészt végtelen kreativitásra ad lehetőséget amellett, hogy egy látványos produkció a végeredménye, másrészt folyamatos alkalmazkodásra és megújításra késztet, hiszen egy robbanásszerűen fejlődő ipari irányzatról beszélünk.
A tanfolyam célja, hogy átfogó ismeretekkel készítsen fel minden érdeklődőt, aki játékfejlesztő szakemberként szeretne a továbbiakban elhelyezkedni.
A tanfolyam 6 modulból épül fel. Az első az elméleti alapok megteremtésével kezdődik.Szó lesz olyan szakfogalmakról, mint a blueprint-ek, változók, makrók és egyéb funkciók működése. Ezt a részt úgy is hívhatnánk: A motorháztető alatt.
Innentől fokozatosan mélyülünk a szakma egyre kreatívabb részeibe. A további modulok rendszerint a látványvilághoz közvetlenül kapcsolódó elemek beállításával fognak telni. Megtanuljuk a materialok (anyagminták) használatát, rájövünk majd hogyan kell landscape-eket (környezetet) felépíteni.
Elkalandozunk a karakterek felépítése és mozgatása irányába és kitérőt teszünk a mesterséges intelligencia beprogramozásának alapjaiba is.
Innentől fokozatosan mélyülünk a szakma egyre kreatívabb részeibe. A további modulok rendszerint a látványvilághoz közvetlenül kapcsolódó elemek beállításával fognak telni. Megtanuljuk a materialok (anyagminták) használatát, rájövünk majd hogyan kell landscape-eket (környezetet) felépíteni.
Elkalandozunk a karakterek felépítése és mozgatása irányába és kitérőt teszünk a mesterséges intelligencia beprogramozásának alapjaiba is.