Adobe Substance 3D Painter

Textúrázás

tanfolyam

Valós idejű 3D textúrafestés haladó szinten, az alapoktól indulva!
Modellezőknek, játékfejlesztőknek, látványtervezőknek!

Substance 3D Painter tanfolyam

Szeretnél belevágni a 3D textúrázás izgalmas világába? Most itt a lehetőség, hogy egy professzionális, mégis kezdőbarát környezetben tanulj! Ismerd meg az iparág vezető 3D textúrázó szoftverét, az Adobe Substance 3D Paintert és fejleszd képességeidet a digitális művészet egyik legkeresettebb területén!

Mire számíthatsz a tanfolyam során?

Ismerkedés az alapokkal: Megtanulod a felhasználói felületet, eszközöket és funkciókat, amelyek szükségesek a sikeres textúrázáshoz.

Textúrázás a gyakorlatban: 3D modellek textúrázunk és festünk valós idejű visszajelzéssel.

Anyagok és effektek használata: Megismerheted, hogyan alkalmazz és szerkessz különféle anyagokat és effekteket, hogy lenyűgöző részletességű modelleket hozz létre.

Tippek és trükkök: Hasznos tippeket és technikákat kapsz, hogy hatékonyan és kreatívan dolgozhass.

Fast Forward oktatás

Gyors, gyakorlatorientált, nem megterhelő, online oktatás, ami munka vagy iskola mellett is egyszerűen elvégezhetsz!

Profi oktató

Oktatód hatalmas tudású, évtizedes tapasztalattal rendelkező szakember. Aki gyakorlati példákon keresztül mutatja be a legjobb technikákat.

Visszanézhető

Az oktatási alkalmakat rögzítjük, többször is visszanézheted!

Azonnal használható

A megszerzett tudást azonnal alkalmazhatod saját projektjeidben, akár hobbi, akár szakmai célokból tanulsz.

A Substance 3D Painter oktatás témakörei

1
Alapismeretek
Ismerkedés a Substance 3D Painterrel
Substance 3D Painter elvek és logika, szemlélet és hozzáállás
PBR munkafolyamat
Produkciós és PBR shading
2
Shader-struktúra
Layerek, maszkok, brush-ok
Paint layer és fill layer
Maszkolási technikák, festett maszkok és gyorsmaszkok
Brush-ok használata  és setupja
Komplex maszkolási technikák
3
Komplex shaderek
Technikai mapek, generátorok, UDIM
Technikai map-ek feladata, készítése
Technikai mapek használata a shaderstruktúrában
Generátorok használata komplex textúrázásban
UDIM technika
OKTATÓD

Lampert Gábor

Szenvedélyem a 3D grafika. 31 éve foglalkozom vele haladó szinten. 17 éve oktatok a Mesharray-nél.

A 3D-s programok gyakorlatközpontú kezelésének megtanítása mellett, részletesen kitérek az adott témákhoz tartozó háttértudás átadására is. Gyakorlat, elmélet, problémamegoldás, metodika...

NAPTÁR ÉS ÁR

Adobe Substance 3D Painter textúrázás tanfolyam
Valós idejű 3D textúrafestés haladó szinten, az alapoktól indulva!
Modellezőknek, játékfejlesztőknek, látványtervezőknek.
Hossza: 14 óra
Időpont: 2024.11.18. - 2024.12.09.
Alkalmak: hétfőn és szerdán 18:00-20:00 óra között

ÁRAKÉRT, RÉSZLETFIZETÉSÉRT ÉS TOVÁBBI INFORMÁCIÓÉRT ÉRDEKLŐDJ A FORMON!

KÉRDÉS, Jelentkezés

cross