Szeretnéd megtudni, hogyan öltenek először formát az elképzelések a filmiparban, a játékfejlesztésben, vagy a médiában? A Concept Artist feladata, hogy a produkció résztvevői között segítse a vizuális kommunikációt kapott vagy közösen kiválasztott referenciák alapján, a produkció világához organikusan illeszkedve és azt tovább fejlesztve. Ez a kreatív gondolkodás színtere ahol a feladatod, hogy elképzelt világokban barangolj és új, merész ötleteid formába öntésével azokat megalapozd vagy tovább gazdagítsd!
Mit tanulunk az oktatáson?
A tanfolyamon elsajátíthatod azt, hogy tudsz egy-egy filmbe vagy játékba szükséges kreatív képi felvetéseket tenni és azokat a leghatékonyabban prezentálni. Ha egy új vagy meglévő világ kitalálásáról, annak helyszínekkel, karakterekkel, lényekkel, eszközökkel, gépekkel életre keltése érdekel, az ahhoz szükséges vizuális gondolkodásmódba kapsz itt betekintést.
10 éve foglalkozom concept arttal és digitális illusztrációval. Freelancerként és stúdiós környezetben illusztrátorként, game és filmes concept artistként többek között olyan címeken dolgoztam, mint az Alienist, Love Death & Robots, The Witcher, Robin Hood, Pachinko és a Jack Ryan...
A vizuális ábrázolás, valós terek és emberek ábrázolásának alapjai.
Egy, két, három iránypontos perspektíva
Anatómiai alapok
Emberi test felbontása egyszerű elemekre
Pózolás, gesztusrajz
2
Fény és árnyék
A fények és tudatos használatuk.
Az irányfény
A szórt fény
A környezeti fény
Fényelési stratégiák
3
Kompozíciós alapok
A kommunikációs tér komponálásnak szabályai.
A vizuális tömeg
Erővonalak
Előtér-középtér-háttér
Egyensúly és fókusz
4
Shape design
A formanyelv mint eszköz.
A formanyelv
Egyszerű vagy bonyolult
Rendezett vagy organikus
5
Színelmélet
Színek használata, szerepük a hangulat és a képi hierarchia kialakításában.
A színkör használata
Színkontraszt
Szimultán kontraszt
Paletta összeállítása
A szín mint kommunikációs eszköz
6
A design gondolkodás
Ami egyértelműsíti minden célját, szerepét és funkcióját.
Funkció-orientáltság
Form follows function
Big-medium-small
Részletes vagy egyszerű
Arányok és sziluett
7
Vizuális problémamegoldás
Vizuális ötletelés, kombinációk, kreatív játszótér és annak fontossága.
Nagy és kis összefüggések
Referencia lebontás-remix
2D kitbash
Photobash-technikák
8
Munka 3D alapra
3D alapra készített tervezés és beillesztése a munkafolyamatba.
A kamera használata
Fényelés
Render
Festés és photobashing
ÁRak
ESSENTIAL
On-line részvétel az oktatáson
Visszanézhető alkalmak
Élő kérdezés az oktatótól
-
-
-
-
ALAPÁR
140.000,- Ft + Áfa
PRO
On-line részvétel az oktatáson
Visszanézhető alkalmak
Élő kérdezés az oktatótól
Házi és vizsgafeladatok
Házi feladatok értékelése
Vizsgafeladat értékelése
Portfóliós jelentkezés *
ALAPÁR
180.000,- Ft + Áfa
* Portfóliós jelentkezés: A PRO részvételhez portfóliós jelentkezés szükséges, mely alapján fel tudjuk mérni a tudásszinted. Ehhez kérni fogunk 1-2 db digitálisan készült kompozit rajzot a munkáid közül, ami egyaránt tartalmaz perspektívahelyes tér- és anatómiahelyes alakábrázolást.
Szoftver
Az oktatás elvégzéséhez szükséged lesz egy általad ismert, fejlett, pixelgrafikus szoftverre pl.: Photoshop, Krita, Procreate. A PRO részvétel csak Photoshop ismeretekkel lehetséges!
naptár
IDŐPONT ÉS KEDVEZMÉNYEK: ÉRDEKLŐDJ AZ ALÁBBI FORMON!
KÉRDÉS, Jelentkezés
Köszönjük!
Munkatársunk hamarosan felveszi Veled a kapcsolatot!