Tanulj meg moziminőségű vizuális effekteket és motion grafikát készíteni DaVinci Resolve segítségével az alapoktól – tökéletes választás filmkészítőknek, YouTubereknek, motion designereknek és VFX-művészeknek.
DaVinci Resolve Motion Grafika és VFX tanfolyam – kezdőknek és haladóknak
Szeretnél látványos motion grafikai animációkat és profi VFX effekteket készíteni? Tanuld meg a filmes és reklámiparban is használt DaVinci Resolve Fusion modulját az alapoktól! Oktatásunk során elsajátítod, hogyan hozhatsz létre animált tipográfiát, dinamikus vizuális effekteket és kreatív kompozitokat – mindezt kezdő szintről indulva.
Mit tanulsz a tanfolyamon?
DaVinci Resolve Fusion alapok – a node-alapú szerkesztés logikája
Motion grafika készítés – tipográfiai animációk, logóanimációk, vizuális elemek
VFX technikák – green screen (chroma key), tracking, compositing
Speciális effektek – füst, fény, részecske-effektek
Haladó workflow – renderelés, export és integráció más szoftverekkel
Kinek ajánljuk az oktatást?
A tanfolyamot azoknak ajánljuk, akik szeretnék megtanulni, hogyan készíthetnek mozgó grafikai tartalmakat reklámokhoz, közösségi média videókhoz vagy akár filmprojektekhez. Ha mindig is érdekelt a VFX és motion design világa, ez a képzés segít, hogy piacképes tudást szerezz.
Kezdők a videógyártásban / VFX-ben: olyanoknak, akiknek kevés vagy semmilyen tapasztalatuk nincs a kompozitálásban vagy a vizuális effektekben, és egy bevezető kurzusra van szükségük az alapvető eszközök és munkafolyamatok elsajátításához.
Filmkészítők / Tartalomgyártók: független filmkészítőknek, YouTubereknek vagy videóművészeknek, akik a videóikat vizuális effektekkel és kompozitálással szeretnék feldobni, de nem feltétlenül szeretnének szakértők lenni.
Motion-design iránt érdeklődők: olyan grafikusoknak vagy kezdő motion designereknek, akik el szeretnék sajátítani vagy bővíteni szeretnék tudásukat a DaVinci Resolve Motion design lehetőségeivel.
VFX-művészek és kompozitorok: haladó felhasználók számára, akik már a VFX iparban dolgoznak vagy be szeretnének lépni, és átfogó megértést kívánnak szerezni a DaVinci Resolve professzionális alkalmazásáról.
3D művészek: mivel a DaVinci Resolve lehetőséget ad a 3D-kompozitálásra, érdekes lehet 3D művészeknek is, akik meg szeretnék tanulni, hogyan integrálhatják 3D modelljeiket és animációikat egy valós kompozitálási munkafolyamatba.
Rotoszkópozási alapok kézi és automatikus módszerekkel
Maszkok készítése és finomítása
Anti-aliasing alkamazása
Komplex alakzatok követése rotoscoping technikával
Maszk-animáció és trackelés
5
Nyersanyag típusok
Támogatott videó- és képformátumok
RAW formátumok kezelése
EXR fájlok használata
Színprofilok
Nyersanyag optimalizálása kompozíciós munkákhoz
6
Tracking
2D tracking alapok: mozgás és pozíció követése
3D kamera tracking és matchmoving
Stabilizáció és objektumok illesztése a jelenethez
Tracking adat exportálása más szoftverekbe
Lens distortion korrekció és illesztési hibák javítása
7
Zöld háttér kulcsolás
Kulcsozási technikák: Chroma Keyer használata
Háttér tisztítás: spill suppression
Komplex jelenetek kezelése, többféle világítási környezet
Edge blending és színkorrekció
Zöld háttér nélküli alternatívák: luma keying
8
A 3D tér
3D layer-ek és kamerák kezelése
3D objektumok importálása és animálása
Fények és árnyékok beállítása
Parallax effektek létrehozása
2D és 3D elemek kombinálása
9
Kamera projekció
Kamera projekció alapok
Stills képek térbeli animációja
Projection mapping alkalmazási területei
Perspektívakorrekció és 3D környezet illesztése
Vetített textúrák animálása
10
Retusálás
A Clone eszköz használata
Objektumok eltávolítása és cseréje a jelenetben
Tisztázás és részletek kiemelése
Zajcsökkentés
Színkorrekció retusálási kontextusban
11
Részecskerendszer
Részecskék létrehozása és beállításai
Részecskék dinamikája: gravitáció, szél...
Textúrák és animációk alkalmazása a részecskéken
Részecskealapú effektek, mint eső, por, hó...
Interakciók 3D elemekkel
12
Kompozíciós munkák
Rétegek és blend módok használata
Multipass rendering és összeállítás
Színkorrekció a kompozícióban
Hibaelhárítás: színhibák és rétegkezelési problémák
Hibaelhárítás: színhibák és rétegkezelési problémák
OKTATÓD
Szabó-Hauer Zoltán
A Zürichi és Bécsi SAE Intézetekben végeztem Digital Film és 3D animáció szakon. Az elmúlt 12 évben a filmiparban dolgoztam VFX és kompozitor szakemberként.
Mások mellett olyan filmeken és sorozatokon dolgoztam, mint a Blót - Torn Between Worlds, a Herbst, a Mindgamers, a Regrets of the Past, a Wahn, a Paladin és a Pressure.