Mesharray Learning Portal

Bejelentkezés

Szakember a pixelek mögött, elhelyezkedés a VFX iparban

Warning: Trying to access array offset on value of type int in /volume1/web/mesharray.hu/2023/wordpress/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 7 Warning: Trying to access array offset on value of type int in /volume1/web/mesharray.hu/2023/wordpress/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 7 Warning: Trying to access array offset on value of type int in /volume1/web/mesharray.hu/2023/wordpress/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 7 Időpont: 1970.01.01., csütörtök, 00:00
GÖRGESS!

Szakember a pixelek mögött

A VFX világában képzeled el a jövőd? Szeretnél az egyike lenni azoknak, akik a legnagyobb kasszasikerek egyikén dolgozhatnak?

Csatlakozz a Menyhei Szabolccsal tartott online előadáshoz és tudd meg, Szabi hogyan építette a karrierjét lépésről lépésre és milyen lehetőségek várnak rád a VFX iparban!

Regisztrálj az eseményre, ahol első kézből kapsz személyes és szakmai élménybeszámolót arról, hogyan lehet eljutni az olyan professzionális stúdiókig, mint a George Lucas által alapított Industrial Light & Magic (ILM) és olyan filmeken dolgozni, mint a Tenet,  Avengers - Endgame, vagy legutóbb a The Last of Us. Tarts velünk, ismerd meg Menyhei Szabi tapasztalatait, és tudd meg milyen szaktudásra, képességekre van szükséged, hogy a Tied is egy igazi sikersztori legyen!

Az előadás magyar nyelvű. Csak az előadás napján tekinthető meg – nem rögzítjük, nem visszanézhető!

Előadó

Menyhei Szabolcs - ILM

Vázlatos program

  • Szabolcs bemutatkozása, ki ő és mivel foglalkozik.
  • Munkák bemutatása a kezdetektől napjainkig.
  • Praktikus tanácsok, inspiráló gondolatok VFX-es és Concept Art-os pályakezdőknek.
  • Kérdezz-Felelek.

Az előadóról

Szabi 2008-ban végzett a Képzőművészeti Egyetemen, az Autodesk Maya képzést 2010-ben végezte el a Mesharray-nél, napjainkban azonban már olyan top kategóriás alkotásokban láthatjuk viszont a munkáit, mint a: Wonder Woman 1984, Pacific Rim: Uprising, vagy népszerű játék a Call of Duty.

Szabadúszóként kezdte és szépen haladt a csúcs felé. Először a hazai stúdiókat hódította meg, majd a nemzetközi sikerekre tört. Most pedig élőben hallhatod tőle, hogy mi kellett a sikerhez.

cross