Indie Game Dev

Indie Game Dev

Játékfejlesztés, játékgrafika Unity környezetben

Felvetődött már benned, hogy hogyan készülnek a legújabb játékprogramok? Milyen tudásra van szüksége egy grafikusnak, hogy elhelyezkedjen ezen a területen? Hogyan működik egy game engine, és miként épül fel egy komoly és egy garázsprojekt a tervezéstől a megvalósulásig?

Akkor ez a Neked való oktatás!

Képzésünkön megtalálod a választ a fenti kérdésekre. Profi játékfejlesztők segítségével, az ingyenes Unity 3D engine használatán keresztül vezetünk be a realtime játék-motorok világába, de kitekintünk az indie szegmensben népszerű és könnyen hozzáférhető további játék-motorokra is (Unreal Engine, cryEngine).

Játékfejlesztő tanfolyamunkon megismerkedsz a játékfejlesztés grafikai oldalával, a látványos tartalmak készítésének módjával és ami talán a legtöbb fejtörést okoz, az eszközre optimalizált, magas szintű vizuális elemek előállításával.

Valósítsd meg saját univerzumod!

Az Indie Game Dev oktatás segítségével piacképes szakmai tudás birtokába jutsz. Az oktatás végére elkészítheted első, működő játékodat, mely garantáltan kihasználja a választott célplatform lehetőségeit és egyben kiváló futási teljesítményt ad.

Az így elkészített játékot referenciaként használhatod a portfólióépítés, munkakeresés során.

A tanfolyam sikeres elvégzése után alkalmas leszel Technical Artistként részt venni egy játékprojektben. Akár hobbi-projektbe fogsz, akár a játékfejlesztés területén kívánsz elhelyezkedni, rendelkezni fogsz a megfelelő tudással, hogy sikeres fejlesztővé válj.

Kiknek szól a képzés?

  • Akik már jártasak a 3D grafikában és a játékiparban kívánnak érvényesülni.
  • Akik saját játék fejlesztésében gondolkodnak.
  • Akik assetek készítésével szeretnék bővíteni jövedelmüket.
  • Akik már tervben lévő vagy elkezdett játékukat szeretnék minőségi szintre emelni.

Milyen tudásra van szükségem a tanfolyam elkezdéséhez? A programozáshoz kell értenem?

Nem, a tanfolyam elvégzése programozási ismereteket nem igényel, de megkezdéséhez valamilyen 3D-s szoftver megfelelő ismerete szükséges (pl.: 3ds Max, Maya, Cinema 4D, Blender)!

Tematika

  • Projektterv készítés
  • Grafikai háttér és integráció
  • Game engine sajátosságok, platform eltérések
  • Realtime rendering, textúrák, világítás
  • Content setup, importálás, custom shaderek, animáció, environment
  • Game prototype, assetek, részecskerendszer
  • Játékdiagnosztika, platform optimalizáció (Android, iOS, PC, …)
  • Projekt összeállítás, prefab és game build

Az egyes modulok után modulzáró tesztekre kerül sor, a képzés végén Mesharray záróvizsgára.

Tanulóink mondták

DIGIC
Buela Péter
Maya tanfolyamot végeztem a Mesharray-ben, most a Digic Pictures-nél dolgozom. A feladataim közé tartozik a háttérelemek modellezése, valamint az uvmap és textúra készítése...
ILM
Török Attila
6 éve végeztem a Mesharray-ben, az Industrial Light & Magic-nél a Star Wars jelenetein dolgozom FX Artist munkakörben, ahol a szimulációk készítése a feladatom...
látványtervező
Pelles Kyra
3D vizualizációt végeztem, most látványtervezéssel foglalkozom szabadúszóként. Főként a nemzetközi piacra dolgozom, elsősorban épületek külső-belső terveinek bemutatásán...

Ha eljössz hozzánk, akkor nincs lazsálás!

Kurzusaink nagyon intenzívek, sok dolgot kell megtanulnod, viszont, ha kitartó vagy, és tartod az ütemet, kiváló szakember lehet belőled! Képzésünk megkezdéséhez számítógépes felhasználói ismeretek szükségesek. Az egyes modulok után modulzáró tesztekre kerül sor, a képzés végén Mesharray záróvizsgára.

Miért a Mesharray?

Több, mint 20 év tapasztalattal rendelkezünk.
Profi, szakterületükön elismert oktatóktól tanulhatsz.
Tantermeink korszerű eszközökkel rendelkeznek.
Ha kitartó vagy, néhány hónap alatt megalapozhatod biztos tudásod.

Mit kapsz tőlünk a tanfolyamon túl?

Ösztöndíj program
Tandíj hozzájárulás a 3ds Max, Maya Generalist, Character Modelling TD és Maximum képzéseinkre, melynek célja olyan hazai szakemberek kinevelése, akik megfelelő szakismerettel rendelkeznek és képesek tudásukat a 3D szakmán belül kamatoztatni.
Mesharray Karrier
Nemcsak tanítjuk a szakmát, de segítünk boldogulni benne! Tanácsot adunk, milyen irányba indulj, hogyan állítsd össze a portfóliódat, és azt is elmondjuk, melyik partnerünknél van megüresedett pozíció!
meshRoom
Tanterem és közösségi munkahely Ha nincs technikai lehetőséged vagy nyugodt, produktív környezeted gyakorlásra, a közös ötletek megvalósítására, akkor bátran gyere be hozzánk!

Hossza

2 hónap (90 óra, 5 modul)

Mentor

Horváth Balázs - OtterWorks

Ár

24.515,- Ft / hó = 294.180,- forint*
12 hónapos részletfizetéssel.

* a fenti ár tartalmaza az Áfát!

Kamatmentes részletfizetés


- Kamatmentes részletfizetés a képzés befejezéséig. Ha ezt választod, akkor a törlesztőhónapok száma attól függően változik, mennyi idő van hátra a beiratkozásodtól a tanfolyam végéig.
- 12 havi kamatmentes részletfizetés. Ha ezt választod, akkor nincs bizonytalanság, a beiratkozástól számítva 12 hónapod van kifizetni a képzést.

3ds Max és Game Dev oktatónk

Creatygon – Graphics Designer TD

Horváth Balázs

A 3D grafika nagy szerelem számomra, különösen a játék és realtime technikák, engine-ek. Ez motivál, hogy az oktatáson átadjam a tudást és tapasztalatot.