Szakmai támogatások

Pályázz most!

Az elbírálás folyamatos, a pályázatok beérkezésének sorrendjében történik – minél előbb jelentkezel, annál nagyobb az esélyed! A pályázatod beérkezésétől számított 5 napon belül értesítünk, nyertél-e támogatást és mekkora összeget. A támogatásra való pályázás részedről nem jár elköteleződéssel, de ha megítélik számodra, akkor 5 napod van eldönteni, hogy igénybe veszed vagy lemondasz róla. A támogatási rendszerben csak magánszemélyek vehetnek részt! A pályázat menete:

  • Küldd el a kiválasztott képzés aloldalán lévő zöld gombra kattintva az online jelentkezésedet. Ne felejtsd el kipipálni a Kérem a szakmai támogatást mezőt!
  • A visszaigazoló e-mailben elküldjük a pályázati űrlap linkjét.
  • Töltsd ki az űrlapot! A kérdések nem szakmai, inkább motivációs jellegűek. A támogatást elkötelezett, tudásra szomjas hallgatók szerezhetik meg.
  • Az űrlap elküldését követően 5 munkanapon belül értesítünk az eredményről!

Most induló képzéseink közül ezekre igényelhetsz támogatást:

3D ANIMÁTOR - 2021.10.05
MAYA GENERALIST - 2022.01.14
PREVIS ARTIST - 2021.10.11


Extra segítség: kamatmentes részletfizetés

Attól függetlenül, hogy teljes áron, vagy szakmai támogatással jelentkezel, lehetőséged van részletfizetést igényelni!

  • Kamatmentes részletfizetés a képzés befejezéséig. Ha ezt választod, akkor a törlesztőhónapok száma attól függően változik, mennyi idő van hátra a beiratkozásodtól a tanfolyam végéig.
  • 12 havi kamatmentes részletfizetés. Ezt csak magánszemélyként választhatod. Ekkor egyszerűen kalkulálhatsz, a beiratkozástól számítva 12 hónapod van kifizetni a képzést.
MESHARRAY MENTOROK

Iskolánk oktatói

Graphics Designer TD

Horváth Balázs

Creatygon

A 3D grafika nagy szerelem számomra, különösen a játék és realtime technikák, engine-ek. Ez motivál, hogy az oktatáson átadjam a tudást és tapasztalatot.

Lead FX Artist

Kővágó Dömötör

DIGIC
METu Média Design BA után reklámiparban töltöttem pár évet, ahonnan a DIGIC-hez váltottam. Készítettem már videóklippet, AR játékot és jópár cinematicot. Először 3ds Maxban és Mayában szereztem jártasságot. Most a Houdini az alapszoftverem.
Autodesk Trainer

Lampert Gábor

A 3ds Max technikai kezelésén túl igyekszem az alkotói folyamat metodikáját is átadni. Eszközkezelés mellett a trükkök, optimalizált munkafolyamatok és az elegáns megoldások elveit is megtanítom.

Metzger Dávid

Karrierem során szabadúszóként és a Pixoloid Studios-nál in-house látványtervezőként és illusztrátorként olyan címeken volt szerencsém dolgozni mint a Love Death & Robots, The Alienist, The Witcher, Pathfinder...

Mihályi Dániel

DIGIC

Karaktermodellezőként dolgozom a DIGIC-nél. Dolgoztam az Assassin’s Creed, League of legends, Godfall, RainbowSix és a Love death and robots produkciókban. Fontosnak tartom, hogy átfogó képem legyen a szakmáról és folyamatairól ezért szoftverismeretemet folyamatosan bővítem.

Houdini FX Artist

Molnár Tamás

DIGIC

Sok éve dolgozom Houdini Artistként magas színvonalú produkciókon itthon és külföldön (mozifilm, sorozatok, game cinematic, reklám), széleskörű rálátásom van a szoftver különféle területeire mind fx és procedurális modellezés területén.

H.S.C.

Nagy Ernő

Operatőr, rendező, dramaturg. A mozgókép elmélet és gyakorlat a szakterületem, amit 2001 óta tanítok különböző formákban.

CG Supervisor

Princz Ágoston

DIGIC

Nagy gyakorlatom van az Autodesk 3ds Max mellett a Maya és az Autodesk Mudbox szoftverek használatában. Dolgoztam többek között a Warhammer projekteken és a Ruben Brandt, a gyűjtő című filmen.

3D Animátor

Szabó Dániel

Sunnyside Animation

2014 óta foglalkozom haladó szinten 3D grafikával, négy évig dolgoztam a DIGIC-nél, mint 3D animátor. Most sajár stúdiómat, a Sunnyside Animationt vezetem.

Üzenet nekünk