Szakmai támogatások

Pályázz most!

Az elbírálás folyamatos, a pályázatok beérkezésének sorrendjében történik – minél előbb jelentkezel, annál nagyobb az esélyed! A pályázatod beérkezésétől számított 5 napon belül értesítünk, nyertél-e támogatást. A támogatásra való pályázás részedről nem jár elköteleződéssel, de ha megítélik számodra, akkor 5 napod van eldönteni, hogy igénybe veszed vagy lemondasz róla. Ha lemondasz róla, akkor 2 évig nem tudsz újra pályázni! A támogatási rendszerben csak magánszemélyek vehetnek részt! A pályázat menete:

  • Küldd el a kiválasztott képzés aloldalán lévő zöld gombra kattintva az online jelentkezésedet. Ne felejtsd el kipipálni a Kérem a szakmai támogatást mezőt! Ahol nem találsz ilyen mezőt, arra képzésre nem igényelhető szakmai támogatás.
  • A visszaigazoló e-mailben elküldjük a pályázati űrlap linkjét.
  • Töltsd ki az űrlapot! A kérdések nem szakmai, inkább motivációs jellegűek. A támogatást elkötelezett, tudásra szomjas hallgatók szerezhetik meg.
  • Az űrlap elküldését követően 5 munkanapon belül értesítünk az eredményről!

Most induló képzéseink közül ezekre igényelhetsz támogatást:

3DS MAX GENERALIST - 2023.04.14
MAYA GENERALIST - 2023.04.03


Extra segítség: kamatmentes részletfizetés

Attól függetlenül, hogy teljes áron, vagy szakmai támogatással jelentkezel, lehetőséged van részletfizetést igényelni!

  • Kamatmentes részletfizetés a képzés befejezéséig. Ha ezt választod, akkor a törlesztőhónapok száma attól függően változik, mennyi idő van hátra a beiratkozásodtól a tanfolyam végéig.
  • 12 havi kamatmentes részletfizetés. Ezt csak magánszemélyként választhatod. Ekkor egyszerűen kalkulálhatsz, a beiratkozástól számítva 12 hónapod van kifizetni a képzést.
MESHARRAY MENTOROK

Iskolánk oktatói

Graphics Designer TD

Horváth Balázs

Creatygon

A 3D grafika nagy szerelem számomra, különösen a játék és realtime technikák, engine-ek. Ez motivál, hogy az oktatáson átadjam a tudást és tapasztalatot.

Lead Concept Artist

Kedves Éva

Filmes látványtervezőként dolgozom (Halo sorozat, Shadow & Bone, Halálos Iramban 9 stb.). Fő profilom a helyszínek, jelmezek, kellékek, díszletek tervezése és feljavítása utómunkában. Közel 10 éve gyűjtöm a filmes krediteket de még ma is meg tudok lepődni egy egy feladaton. A kihívások még ennyi év után sem fogytak el...

Lead FX Artist

Kővágó Dömötör

DIGIC
METu Média Design BA után reklámiparban töltöttem pár évet, ahonnan a DIGIC-hez váltottam. Készítettem már videóklippet, AR játékot és jópár cinematicot. Először 3ds Maxban és Mayában szereztem jártasságot. Most a Houdini az alapszoftverem.
Autodesk Trainer

Lampert Gábor

A 3ds Max technikai kezelésén túl igyekszem az alkotói folyamat metodikáját is átadni. Eszközkezelés mellett a trükkök, optimalizált munkafolyamatok és az elegáns megoldások elveit is megtanítom.

Metzger Dávid

Karrierem során szabadúszóként és a Pixoloid Studios-nál in-house látványtervezőként és illusztrátorként olyan címeken volt szerencsém dolgozni mint a Love Death & Robots, The Alienist, The Witcher, Pathfinder...

Houdini FX Artist

Molnár Tamás

DIGIC

Sok éve dolgozom Houdini Artistként magas színvonalú produkciókon itthon és külföldön (mozifilm, sorozatok, game cinematic, reklám), széleskörű rálátásom van a szoftver különféle területeire mind fx és procedurális modellezés területén.

H.S.C.

Nagy Ernő

Operatőr, rendező, dramaturg. A mozgókép elmélet és gyakorlat a szakterületem, amit 2001 óta tanítok különböző formákban.

CG Supervisor

Princz Ágoston

DIGIC
20+ éve vagyok 2D/3D animációs filmes vizuális effekt szakmában. Végigjártam a ranglétrát; mezei 3D generalistából eljutottam a CG Supervisori pozícióba. Átfogó rálátásom van a szakmára. Emellett 20 éve oktatok a Mesharray-nél, így az elméleti és gyakorlati tudást is magas színvonalon tudom átadni.
Unreal Engine Producer

Rácz Gergely

Sunnyside Animation

METU Média Design szakon végeztem 2018-ban, azóta játékfejlesztéssel foglalkozok, elsősorban technical artist pozícióban. Jelenleg a Sunnyside Animation-nél vagyok Unreal Engine producer.

3D Animátor

Szabó Dániel

Sunnyside Animation

2014 óta foglalkozom haladó szinten 3D grafikával, négy évig dolgoztam a DIGIC-nél, mint 3D animátor. Most saját stúdiómat, a Sunnyside Animationt vezetem.

Üzenet nekünk


Mesharray