Az elbírálás folyamatos, a pályázatok beérkezésének sorrendjében történik – minél előbb jelentkezel, annál nagyobb az esélyed! A pályázatod beérkezésétől számított 5 napon belül értesítünk, nyertél-e támogatást. A támogatásra való pályázás részedről nem jár elköteleződéssel, de ha megítélik számodra, akkor 5 napod van eldönteni, hogy igénybe veszed vagy lemondasz róla. Ha lemondasz róla, akkor 2 évig nem tudsz újra pályázni! A támogatási rendszerben csak magánszemélyek vehetnek részt! A pályázat menete:
Most induló képzéseink közül ezekre igényelhetsz támogatást:
3DS MAX GENERALIST - 2023.04.14
MAYA GENERALIST - 2023.04.03
Attól függetlenül, hogy teljes áron, vagy szakmai támogatással jelentkezel, lehetőséged van részletfizetést igényelni!
A 3D grafika nagy szerelem számomra, különösen a játék és realtime technikák, engine-ek. Ez motivál, hogy az oktatáson átadjam a tudást és tapasztalatot.
Filmes látványtervezőként dolgozom (Halo sorozat, Shadow & Bone, Halálos Iramban 9 stb.). Fő profilom a helyszínek, jelmezek, kellékek, díszletek tervezése és feljavítása utómunkában. Közel 10 éve gyűjtöm a filmes krediteket de még ma is meg tudok lepődni egy egy feladaton. A kihívások még ennyi év után sem fogytak el...
A 3ds Max technikai kezelésén túl igyekszem az alkotói folyamat metodikáját is átadni. Eszközkezelés mellett a trükkök, optimalizált munkafolyamatok és az elegáns megoldások elveit is megtanítom.
Karrierem során szabadúszóként és a Pixoloid Studios-nál in-house látványtervezőként és illusztrátorként olyan címeken volt szerencsém dolgozni mint a Love Death & Robots, The Alienist, The Witcher, Pathfinder...
Sok éve dolgozom Houdini Artistként magas színvonalú produkciókon itthon és külföldön (mozifilm, sorozatok, game cinematic, reklám), széleskörű rálátásom van a szoftver különféle területeire mind fx és procedurális modellezés területén.
Operatőr, rendező, dramaturg. A mozgókép elmélet és gyakorlat a szakterületem, amit 2001 óta tanítok különböző formákban.
METU Média Design szakon végeztem 2018-ban, azóta játékfejlesztéssel foglalkozok, elsősorban technical artist pozícióban. Jelenleg a Sunnyside Animation-nél vagyok Unreal Engine producer.
2014 óta foglalkozom haladó szinten 3D grafikával, négy évig dolgoztam a DIGIC-nél, mint 3D animátor. Most saját stúdiómat, a Sunnyside Animationt vezetem.