METu Média Design BA után reklámiparban töltöttem pár évet, ahonnan a DIGIC-hez váltottam. Készítettem már videóklippet, AR játékot és jópár cinematicot. Először 3ds Maxban és Mayában szereztem jártasságot. Most a Houdini az alapszoftverem.
PROCEDURÁLIS MODELLEZÉS, EFFEKTEK, SZIMULÁCIÓK
Houdini tanfolyam az alapoktól
Az utóbbi évek legizgalmasabb 3D szoftvere a Houdini, mely hihetetlen sebességgel hódította meg a nemzetközi és hazai stúdiók világát. A hagyományosnak tekinthető Maya és 3ds Max mellett a SideFX Houdini egyedülállónak számít node alapú rendszerével, amely rendkívül rugalmas munkafolyamatot, könnyű automatizálást és testreszabhatóságot biztosít a felhasználóknak. A Houdini tanfolyam során izgalmas feladatokon keresztül sajátíthatod el a szoftver működését, erős hangsúlyt fektetve az önálló problémamegoldásra és kreativitásra.
A tanfolyam során a procedurális modellezést és effektek készítését fogjuk elsajátítani. A proceduralitás a "hagyományos" modellezéssel, animációval ellentétben nagy szabadságot jelent: segítségével olyan rendszereket építhetünk, amelyek paraméterei szabadon változtathatóak a munkafolyamat során, így könnyen és gyorsan tudunk variációkat létrehozni.
Leginkább organikus, természeti (domborzat, felhők, növények, stb.) és hagyományosan nehezen animálható (füst, robbanás, varázslatok, törések, stb.) jelenségeknél vehetjük hasznát.
Leginkább organikus, természeti (domborzat, felhők, növények, stb.) és hagyományosan nehezen animálható (füst, robbanás, varázslatok, törések, stb.) jelenségeknél vehetjük hasznát.