Maya tanfolyam az alapoktól
Mélyítsd el tudásod az Autodesk Maya használatában! Képzésünkön valós produkciós munkafolyamatot követve sajátíthatod el a statikus és organikus testek modellezésének technikáját, az anyagok használatát, a textúrázást, 3D animációk készítésének elvét és összetett folyamatát, a Maya egyedülálló dinamikai rendszerét (folyadék-, robbanás-, haj- és ruhaszimuláció), különféle fény- és árnyéktípusok használatát, valamint a jelenetek végleges renderelésének beállítását Arnold segítségével.
Kiknek szól ez a képzés?
- akik 3D animáció, film-utómunka területén szeretnének elhelyezkedni
- akik szeretnék elsajátítani az Autodesk Maya használatát
- akik a szoftver használatán túl a valós munkafolyamatokat, és a stúdiókban használt technikákat is el szeretnék sajátítani
- akik tapasztalt oktatók segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnének tanulni
A képzés főbb témakörei
- 3D alapismeretek, Maya terminológia
- Modellezés, workflow, retopo, sculpting, deformerek
- UV és textúrázás, procedurális anyagok, UV set
- Animáció, keyframe, görbék, kinematikák, expression, joint, constrain
- Karakteranimáció, riggelés, skinnelés, human IK, walk cycle
- Részecskerendszerek, fieldek, RBD, softbody, Nucleus
- Fluid, BiFrost
- Karakter FX, nCloth, xGen, Muscle
- Lookdev és Lighting, Arnold, shederek, világítás, rendering
- AOV, Render optimalizálás, Render Layers
Képzésünk az Autodesk hivatalos oktatása, az alapoktól indul, nincs szükséged 3D előképzettségre. Megkezdéséhez számítógépes felhasználói ismeretek szükségesek. A Maya tanfolyam egyes moduljai után modulzáró tesztekre kerül sor, a képzés végén Mesharray záróvizsgára.