Horváth Balázs

OtterWorks – Graphics Designer TD

1984-ben került birtokomba egy ma már történelminek számító Sinclair ZX Spectrum masina. Már ekkor elkészültek az első játékaim, melyek grafikában ugyan még messze álltak a 3D-től, de a játékfejlesztés alapjai és buktatói már ekkor körvonalazódtak számomra.

A 3D grafikával a Commodore Amiga ismertetett meg, majd egy szünet után, már PC-n egymásra találtunk a 3D Studio Max-szel. Innentől már nem volt megállás, nyilvánvalóvá vált, hogy ezzel fogok foglalkozni, különösen ami a játékok grafikáját illeti.

Egy hazai MMO projektben kezdtem komolyan a videójáték szemléletű 3D grafikával foglalkozni, majd ezután létrehoztuk az OtterWorks-öt, mely nem meglepően játékfejlesztéssel foglalkozik. Feladatom a csapatban elég sokrétű, de elsősorban a játékdesignnal és a grafikai feladatok tervezésével, vezetésével foglalkozom.

Több kisebb és nagyobb projektet is viszünk egyszerre. A munka elsősorban Unity engine alatt folyik, a grafikai részeket 3ds Max alatt készítjük el.

A 3D grafika nagy szerelem számomra, különösen a játék és egyéb realtime technikák, engine-ek. Ez motivál, hogy a Mesharray 3ds Max és Indie Game Maker játékfejlesztő tanfolyamon átadjam a tudást és tapasztalatot, valamint a szeretetet a szakma iránt melyet az elmúlt évek során sikerült a magaménak tudnom.

Olvasd el a Meshmag.hu Balázzsal készített interjúját!

Copyright by Mesharray, all rights reserved! | Adatvédelmi nyilatkozat