Gulyás Gergely

Sok évvel ezelőtt kezdődött a 3D iránt érzett szerelem, melyet kiegészítve a design és építészet iránti érdeklődésemmel, világossá vált, hogy mely irányban is kell elhelyezkednem.

Kezdetben szabadúszóként hagyományos látványterveket készítettem 3ds Max-el és V-Ray-el. 2012 óta viszont a VrWorks csapatát erősítem, ahol a vizualizáció új irányaival kezdtünk kísérletezni. Így kerültem kapcsolatba az egyik legjobb tudású realtime motorral az Unreal Engine-el.

Folyamatosan követem a fejlesztéseket és tesztelem az új funkciókat. Nagyon izgalmas, előremutató és egyelőre kevesek által ismert területe ez a 3D vizualizációnak, ami versenyelőnyt jelent prezentációkor.

A 3D vizualizációs feladatokon túl elmélyedtem a kiterjesztett valóság, a fotogrammetria és a parametrikus modellek készítésének területén is. A Mesharray-nél az Interaktív 3D vizualizáció képzést vezetem.

Copyright by Mesharray, all rights reserved! | Adatvédelmi nyilatkozat