Character Modeling TD
Tanulj profiktól az Autodesk hivatalos oktatásán!
Mélyítsd el tudásod a karaktermodellezés és textúrázás területén! Sajátítsd el az élethű 3D karakterek készítésének munkafolyamatát, ismerd meg a játékipar és a filmipar speciális követelményeit! A képzés során az órán tanultakkal párhuzamosan saját karaktereitek elkészítésén is dolgozhattok.
Az alapszoftver általad választhatóan 3ds Max vagy Maya.
Kiknek szól ez a képzés?
- azoknak, akik haladó szintű 3D modellezési és textúrázási ismereteket szeretnének elsajátítani,
- azoknak, akik karaktermodellezés, játékfejlesztés területén vagy a filmiparban szeretnének elhelyezkedni,
A képzés főbb témakörei:
Bevezetés a karakter modellezésbe
- Ipari áttekintés
- Színtani alapismeretek
- Emblemtaikus karakterek filmekben, játékokban
- Funkcionális anatómia alapfokon
- Arc anatómia alapfokon
- Workflow ismeretek, módszertan. T-Pose vs A-Pose
- Modellezési technikák, szimulációk (ruha, haj), stílusok és megközelítések
- Kimenetek: játék, film, 3d nyomtatás, illusztráció
Karakter Modellezés 1. Highpoly
- Karakterterv értelmezése, stílusmeghatározás, képzelt beszélgetés a karakter tervezőjével. Referenciák készítése, begyűjtése, rendszerezése
- Nagyfelbontású modell készítése, és technikái, rajztábla használata
- Image based modelling
- Drapéria típusok
- Haj és szőrzet a játékokban és a filmeken
Karakter Modellezés 2. Munka modell (low res)
- Munka modell tervezése a cél (játék, film, illusztráció, stb) alapján
- Topológia tervezés, topológia az arcon, topológia a testen
- A modell tesztelése deformációkra
- Rig (Skin) és Morph (Blendshape) alapok
- Pózbeállítás alapok
- UV mappelés
Projekció
- Elsődleges map-ek: Ambient Occlusion, Normal Map, Displacement Map
- Másodlagos map-ek: Lightmap, Curvature map, Convexity és Cavity Mapek, Object illetve material maszkok
- Karaktermodellek kontrollhálójának ellenőrzése és javítása a hibák elkerülésére
- Projekció eszközei
Textúrázás, Render
- Shader elmélet és PBR
- Textúratípusok (Albedo, Glossiness, Reflectivity, Metalness, Sub Surface Scattering, detail map-ek
- Textúrázás és bevilágítás
- Render realtime és offline rendszerben
A képzés hivatalos Autodesk oktatás. A tanfolyam megkezdéséhez Maya Generalist vagy 3ds Max Generalist
3ds Max Generalist3ds Max tanfolyam az alapoktólSTART: 2021.02.12 képzés elvégzése, vagy ezeknek megfelelő tudásszint igazolása szükséges! A tudásszintedet portfólióval igazolhatod. Az egyes modulok után modulzáró tesztekre, a képzés végén Mesharray záróvizsgára kerül sor.
Tanulóink mondták
Ha eljössz hozzánk, akkor nincs lazsálás!
Kurzusaink nagyon intenzívek, sok dolgot kell megtanulnod, viszont, ha kitartó vagy, és tartod az ütemet, kiváló szakember lehet belőled! Képzésünk megkezdéséhez számítógépes felhasználói ismeretek szükségesek. Az egyes modulok után modulzáró tesztekre kerül sor, a képzés végén Mesharray záróvizsgára.
Miért a Mesharray?
Mit kapsz tőlünk a tanfolyamon túl?
Start
Élő távoktatásban: 2021.04.12
Hossza: 90 óraMentor
Ár
Szakmai támogatással
26.000,- Ft / hó = 312.000,- forint*12 hónapos részletfizetéssel.
Teljes ár
33.000,- Ft / hó = 396.000,- forint*12 hónapos részletfizetéssel.
* a fenti árak tartalmazzák az Áfát! A támogatások részleteiért klikk a nagy piros gombra: