Autodesk Maya Generalist

Autodesk Maya Generalist

Tanulj profiktól az Autodesk hivatalos oktatásán!

Maya tanfolyam az alapoktól

Mélyítsd el tudásod az Autodesk Maya használatában! Képzésünkön valós produkciós munkafolyamatot követve sajátíthatod el a statikus és organikus testek modellezésének technikáját, az anyagok használatát, a textúrázást, 3D animációk készítésének elvét és összetett folyamatát, a Maya egyedülálló dinamikai rendszerét (folyadék-robbanás-haj- és ruhaszimuláció), különféle fény- és árnyéktípusok használatát, valamint a jelenetek végleges renderelésének beállítását Arnold segítségével.

Kiknek szól ez a képzés?

  • akik 3D animáció, film-utómunka területén szeretnének elhelyezkedni
  • akik szeretnék elsajátítani az Autodesk Maya használatát
  • akik a szoftver használatán túl a valós munkafolyamatokat, és a stúdiókban használat technikákat is el szeretnék sajátítani
  • akik tapasztalt oktatók segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnének tanulni

A képzés főbb témakörei:

  • 3D alapismeretek, Maya terminológia
  • Modellezés, workflow, retopo, sculpting, deformerek
  • UV és textúrázás, procedurális, UV set
  • Animáció, keyframe, görbék, kinematikák, expression, joint, constrain
  • Karakteranimáció, riggelés, skinnelés, human IK, walk cycle
  • Részecskerendszerek, fieldek, RBD, softbody, Nucleus
  • Fluid, BiFrost
  • Karakter FX, nCloth, xGen, Muscle
  • Lookdev és Lighting, Arnold, shederek, világítás, rendering
  • AOV, Render optimalizálás, Render Layers

Képzésünk az Autodesk hivatalos oktatása, az alapoktól indul, nincs szükséged 3D előképzettségre. Megkezdéséhez számítógépes felhasználói ismeretek szükségesek. A Maya tanfolyam egyes moduljai után modulzáró tesztekre kerül sor, a képzés végén Mesharray záróvizsgára.

Tanulóink mondták

ILM
Török Attila
6 éve végeztem a Mesharray-ben, az Industrial Light & Magic-nél a Star Wars jelenetein dolgozom FX Artist munkakörben, ahol a szimulációk készítése a feladatom...
DIGIC
Buela Péter
Maya tanfolyamot végeztem a Mesharray-ben, most a Digic Pictures-nél dolgozom. A feladataim közé tartozik a háttérelemek modellezése, valamint az uvmap és textúra készítése...
True Vision
Éltető Zsófia
3D vizualizációt tanultam a Mesharray-ben. Ma saját látványtervező irodát vezetek a Ture Visiont. Ezen kívül bedolgozunk nagyobb cégeknek, mint modellező, textúrázó 3d artist...

Ha eljössz hozzánk, akkor nincs lazsálás!

Kurzusaink nagyon intenzívek, sok dolgot kell megtanulnod, viszont, ha kitartó vagy, és tartod az ütemet, kiváló szakember lehet belőled! Képzésünk megkezdéséhez számítógépes felhasználói ismeretek szükségesek. Az egyes modulok után modulzáró tesztekre kerül sor, a képzés végén Mesharray záróvizsgára.

Miért a Mesharray?

Több, mint 20 év tapasztalattal rendelkezünk.
Profi, szakterületükön elismert oktatóktól tanulhatsz.
Tantermeink korszerű eszközökkel rendelkeznek.
Ha kitartó vagy, néhány hónap alatt megalapozhatod biztos tudásod.

Mit kapsz tőlünk a tanfolyamon túl?

Ösztöndíj program
Tandíj hozzájárulás a 3ds Max, Maya Generalist, Character Modeling TD és Maximum képzéseinkre, melynek célja olyan hazai szakemberek kinevelése, akik megfelelő szakismerettel rendelkeznek és képesek tudásukat a 3D szakmán belül kamatoztatni.
Mesharray Karrier
Nemcsak tanítjuk a szakmát, de segítünk boldogulni benne! Tanácsot adunk, milyen irányba indulj, hogyan állítsd össze a portfóliódat, és azt is elmondjuk, melyik partnerünknél van megüresedett pozíció!
meshRoom
Tanterem és közösségi munkahely Ha nincs technikai lehetőséged vagy nyugodt, produktív környezeted gyakorlásra, a közös ötletek megvalósítására, akkor bátran gyere be hozzánk!

Start

Budapesten: 2019.09.13

Hossza: 5 hónap (180 óra, 10 modul)

Mentor

Mihályi Dániel / DIGIC

Árak

Kiemelt szakmai támogatással
33.000,- Ft / hó = 396.000,- forint*
12 hónapos részletfizetéssel.
Szakmai támogatással
41.910,- Ft / hó = 502.920,- forint*
12 hónapos részletfizetéssel.
Teljes ár
47.625,- Ft / hó = 571.500,- forint*
12 hónapos részletfizetéssel.

* a fenti árak tartalmazzák az Áfát! A támogatások részleteiért klikk a nagy piros gombra:

MeshWIKI

3D Generalist

A generalistok a 3D szakma svájci bicskái. Elvárás velük szemben a 3D munkafolyamat átfogó ismerete. Kezdőként a tapasztaltabb kollégák segítése, egyes részfeladatok önálló elvégzése. Ismernie kell a 3D modellezést, az UV-zást, textúrázást, egyszerűbb animációk készítését, a bevilágítást, shadelést, renderelést és az asset menedzsmentet.