Autodesk 3ds Max Character Modeling TD

3ds Max Character Modeling TD

Tanulj profiktól az Autodesk hivatalos oktatásán!

Mélyítsd el tudásod a karaktermodellezés és textúrázás területén! Sajátítsd el az élethű 3D karakterek készítésének munkafolyamatát, ismerd meg a játékipar és a filmipar speciális követelményeit! A képzés során az órán tanultakkal párhuzamosan saját karaktereitek elkészítésén is dolgozhattok.

Kiknek szól ez a képzés?

  • azoknak, akik haladó szintű 3D modellezési és textúrázási ismereteket szeretnének elsajátítani,
  • azoknak, akik karaktermodellezés, játékfejlesztés területén szeretnének elhelyezkedni,

A képzés főbb témakörei:

  • anatómiai ismeretek,
  • concept-értelmezése kreatívan, technikai felmérés,
  • nyersreferencia gyűjtése, feldolgozása,
  • nagyfelbontású modellek készítése,
  • drapéria, ruha, haj és egyéb kiegészítők modellezése,
  • munkamodell elkészítése (retopo),
  • az arc és test topológiája,
  • munkamodellek UV-zása,
  • bőr-, haj-, ruhaszimuláció,
  • projekció, kontrollháló ellenőrzése és javítása,
  • skinnelés alapfokon, pózbeállítás, kreatív prezentálás,
  • színtani ismeretek,
  • shader elmélet,
  • haladó textúrázási ismeretek,
  • világítás és renderelés,
  • csapatmunka, konstruktív munka-kiértékelés.

A képzés hivatalos Autodesk oktatás. A tanfolyam megkezdéséhez 3ds Max Generalist (3ds Max Pro, Massive) képzés elvégzése, vagy ezeknek megfelelő tudásszint igazolása szükséges! A tudásszintedet portfólióval igazolhatod. Az egyes modulok után modulzáró tesztekre, a képzés végén Mesharray záróvizsgára kerül sor.

Tanulóink mondták

látványtervező
Pelles Kyra
3D vizualizációt végeztem, most látványtervezéssel foglalkozom szabadúszóként. Főként a nemzetközi piacra dolgozom, elsősorban épületek külső-belső terveinek bemutatásán...
ILM
Török Attila
6 éve végeztem a Mesharray-ben, az Industrial Light & Magic-nél a Star Wars jelenetein dolgozom FX Artist munkakörben, ahol a szimulációk készítése a feladatom...
Spatial Harmonics Group
Zalányi Attila
A Mesharray-ben indult a karrierem. 3ds Max tanfolyamot végeztem és ma már saját stúdiót irányítok Hollywoodban. Mindig jó érzés hazatérve meglátogatni a régi sulimat 🙂

Ha eljössz hozzánk, akkor nincs lazsálás!

Kurzusaink nagyon intenzívek, sok dolgot kell megtanulnod, viszont, ha kitartó vagy, és tartod az ütemet, kiváló szakember lehet belőled! Képzésünk megkezdéséhez számítógépes felhasználói ismeretek szükségesek. Az egyes modulok után modulzáró tesztekre kerül sor, a képzés végén Mesharray záróvizsgára.

Miért a Mesharray?

Több, mint 20 év tapasztalattal rendelkezünk.
Profi, szakterületükön elismert oktatóktól tanulhatsz.
Tantermeink korszerű eszközökkel rendelkeznek.
Ha kitartó vagy, néhány hónap alatt megalapozhatod biztos tudásod.

Mit kapsz tőlünk a tanfolyamon túl?

Ösztöndíj program
Tandíj hozzájárulás a 3ds Max, Maya Generalist, Character Modeling TD és Maximum képzéseinkre, melynek célja olyan hazai szakemberek kinevelése, akik megfelelő szakismerettel rendelkeznek és képesek tudásukat a 3D szakmán belül kamatoztatni.
Mesharray Karrier
Nemcsak tanítjuk a szakmát, de segítünk boldogulni benne! Tanácsot adunk, milyen irányba indulj, hogyan állítsd össze a portfóliódat, és azt is elmondjuk, melyik partnerünknél van megüresedett pozíció!
meshRoom
Tanterem és közösségi munkahely Ha nincs technikai lehetőséged vagy nyugodt, produktív környezeted gyakorlásra, a közös ötletek megvalósítására, akkor bátran gyere be hozzánk!

Start

Budapesten: 2019.09.06

Hossza: 90 óra, 5 modul (60 perc/óra)

Mentor

Horváth Balázs / Otterworks

Árak

Kiemelt szakmai támogatással
26.000,- Ft / hó = 312.000,- forint*
12 hónapos részletfizetéssel.
Teljes ár
33.000,- Ft / hó = 396.000,- forint*
12 hónapos részletfizetéssel.

* a fenti árak tartalmazzák az Áfát! A támogatások részleteiért klikk a nagy piros gombra:

3ds Max és Game Dev oktatónk

OtterWorks – Graphics Designer TD

Horváth Balázs

A 3D grafika nagy szerelem számomra, különösen a játék és realtime technikák, engine-ek. Ez motivál, hogy az oktatáson átadjam a tudást és tapasztalatot.